In januari verhuisden mijn man en ik van Los Angeles naar een stad zonder stoplicht. Maar dit is niet jouw typische city-hater, middelvinger voor het Amerikaanse bedrijfsverhaal. Als een vrouw die 'alles heeft gedaan', merk ik dat de overgang naar een leven dat ik altijd al wilde, een emotie oproept die ik nooit had verwacht.
Dus, zoals ik Nike Cortez Heren al zei, we stopten niet met ons werk, verkochten al onze bezittingen niet en ontwikkelden geen pakkende hashtag voor ons leven. Nou, dat is niet helemaal waar. Ik stopte met mijn baan, maar het was alleen omdat Dom (man) een betere baan voor zichzelf accepteerde waardoor we fulltime naar onze hut in de bergen van San Gabriel konden verhuizen. Ik werkte op afstand en pendelde een paar maanden terug naar LA om projecten met mijn reclamebureau af te ronden, maar ben nu overgestapt naar een freelance creatief en mijn eigen baas. En voor mijn eerste bedrijf geef ik mezelf drie maanden vrij om mijn leven Nike Air Max Command Damen weer op orde te krijgen.
Gelukkig is er alleen een snelle scroll van de Insta nodig om me te laten weten hoe dat eruit zou moeten zien voor een goed opgeleide, gemotiveerde vrouw. En al zo lang draag ik bij aan die feed. Veeleisende Nike Air Max Command Mujer carrière, gezonde relatie, toegewijde training, vrijwilliger, optredens aan de zijkant, het herbouwen van een huis naast mijn man - ik was een zwangerschap verwijderd van het aanvinken van alle vakjes. Ik ben trots op dat leven en ik ben dankbaar voor waar het me heeft gebracht, maar als je de oprechte waarheid wilt weten over hoe ik me erover heb gevoeld, is het antwoord niet gelukkig. Het zijn een aantal woorden met 'over' ervoor.
Overbelast. Overgestimuleerd. Overweldigd.
Als zodanig stelde ik me altijd voor dat mijn hernieuwde vrijheid als een opluchting zou komen. Ik zou ruimte hebben om bij ons Adidas Nmd Damen thuis te werken, goed te trainen voor mijn zomerraces, bij te praten met vrienden en familie, meer te schrijven, dingen te maken, foto's te selecteren van onze bruiloft die nu meer dan een jaar geleden was. Ik kwam eindelijk Nike Air Max Jewell Damen voor lucht. Hoewel dit allemaal waar is, is de overheersende emotie niet die van tevredenheid. Zie je, ik heb mezelf niet 'bekrachtigd' door van het netwerk te gaan en #livingauthentic te zijn begonnen. En ik balanceer geen carrière, plus familie, plus training voor 100 miler, plus verkoop van schoonheidsproducten aan mijn Facebook-vrienden, plus het beheren van een Etsy-winkel, en nog iets anders, want er moet altijd iets anders zijn. Me? Ik zit ergens tussenin, wat op de een of andere manier minder voelt dan. Niet goed genoeg. Omdat ik supervrouw was. En nu ik niet altijd alle dingen doe, weet ik niet wie ik Adidas Zx 750 Hombre ben.
Ik weet niet of het iets in de bloglucht is. maar ik ben vanmorgen absoluut misselijk geweest.
Ik had vanmorgen mijn gewone Engelse muffin met banaan en zonnebloemboter na een verrassingsbezoek (ja, voor het werk, voor koffie) van mijn moeder en drie van haar vrienden vanmorgen. Ze zouden een opname van The View zien en kwamen langs om hallo te zeggen tegen een semi-groggy Theodora. Ik overwoog om koffie op te geven voor de vastentijd (whoa, ik weet het), maar realiseerde me vanmorgen dat ik het gewoon niet kan (/ wil).
Voor de lunch gingen mijn baas, zijn baas en ik naar beneden naar Ted's, de plek waar ik meestal heen ga voor het happy hour.