Du kan spare dig selv al stresset, leje en designer til at designe dig et tilpasset tema (anbefales, hvis du er et stort brand, men det anbefales ikke, hvis du stadig starter og har et stramt budget. Hvis du har budgettet , g? efter det.)
Eller du kan l?re webdesign, tage nogle kurser og derefter designe dit kursus (anbefales kun, hvis du planl?gger at leve med at designe ... dvs. arbejde som freelance designer ... bortset fra det, er tidsforpligtelsen ikke rigtig v?rd. Forts?t l?ser for Adidas Zx 750 Hombre at vide hvorfor.
Du kan medbringe et premium-tema, der kan passe dig, og derefter redigere det for at v?re unikt for dit websted og passe til Nike Air Max 95 Dames dit brand. (De muligheder, der anbefales til de fleste bloggere. Lavtidsforpligtelse og ikke n?dvendigt at betale tusinder for at f? et tilpasset design. Du kan ogs? g?re det, hvis du har et stort brand, men hvis du tjener mere end seks tal, skal du overveje det tilpassede designindstillinger.)
Jeg vil ikke meget om de f?rste 2 muligheder.
Hvis du vil ans?tte en god designer, kan du bede om henstillinger eller g? til freelancing-websteder som f.eks. Upwork eller tjekke dribler.
Hvis du vil l?re om design, er jeg sikker p?, at du finder masser af kurser p? Udemy.
Men jeg er sikker p?, at 90% af dig ikke har penge eller tid til at anvende de f?rste 2 indstillinger.
Og det var hoved?rsagen Adidas Nmd Womens til, at jeg skrev dette indl?g.
Jeg t?nkte p? at skrive dette indl?g for at hj?lpe nogen med at have et design klar til deres blog i dag f?r Nike Air Max 2015 Herren i morgen. Det er mit m?l for dagens indl?g.
Og jeg vil tale om de tredje indstillinger i flere detaljer.
V?LG ET PREMIUMTEMA, DER Passer DIN BEHOV Jeg kunne skrive mange indl?g, der gennemg?r premium-temaer, og sagen er, at alles behov er forskellige.
Det tema, der passer dig, din personlighed og dit emne er ikke n?dvendigt for mig ogs?.
Men der er specifikke kriterier, der skal v?re i dit tema. N?r alt kommer til alt vil du v?lge et tema, der beviser din autoritet.
Her er disse kriterier:
Hastighed: Temaet skal indl?ses hurtigt p? de fleste Adidas Eqt Support Adv Damen browsere. Hver anden sag. Mobil-lydh?r: Mobil ser ud nu, og mobile bes?gende vil stige, s? pas p? dem. Enkelt: Det er ikke en modeblog. Du skal Nike Blazer Low Dames holde tingene enkle. Nem navigation: irriter ikke folk, der vil tjekke mere af dit fantastiske arbejde. Skrifttyper er store og tydelige Hvide rum: Du er n?dt til at ?ge det for at f? bedre l?sev?rdighed.