De details van mijn blessure doen er niet echt toe. Op een dag was ik gezond. De volgende dag, tijdens een parcours van vier mijl, verstuikte ik mijn enkel op een zeer onschuldig ogende wortel. Toen begon mijn blessure-reis.
Een paar fysiotherapeuten beoordeelden me, zeiden dat ik sterk was en gaven me het startsein om oma's marathon een paar weken later te lopen. Dus met hun zegen deed ik dat. Ondanks het verontrustende gevoel dat ik mijn voet op elk moment van mijn been kon losmaken, trainde ik die zomer voor de Superior 100 en kwam ik met hulp van een coach in de beste vorm van mijn leven.
Mijn hardlopen kwam echt tot stilstand toen ik aan het einde van een lange run stapte en een brandende pijn voelde in de voetboog. Meteen kon ik niet alleen niet rennen, Nike Cortez Mujer ik kon ook niet meer lopen. Weken later onthulde een MRI dat ik mijn plantaire fascia had gescheurd.
De komende 2 jaar 5 maanden en 4 dagen heb ik dagen en weken op de bank gelegen, zeker dat ik nooit meer zou rennen. De enkelpijn hield aan. Het duurde onverklaarbaar lang voordat mijn plantaire fascia genezen was. Ik heb verschillende medische experts geraadpleegd, waaronder een arts voor sportgeneeskunde, een orthopedisch chirurg en drie fysiotherapeuten. Ik rustte, ijsde, hief gewichten op, schuim rolde en sprong voor massages. Ik heb verschillende low-impact atletische bezigheden uitgeprobeerd, waaronder grindfietsen, fietsen met dikke banden, langlaufen en yoga. Maar ondanks een exorbitante hoeveelheid tijd en moeite om te proberen te genezen, ontwikkelde ik nieuwe verwondingen: metatarsale pijn, sesamoidpijn, heupbursitis, Nike Air Max Jewell Dames IT-bandsyndroom en een opflakkering van een Nike Air Max Zero Femme labrum-traan.
Maar ondanks dat ik gisteravond na 23.00 uur terugkwam van het strand, werd ik vanmorgen vóór 7 uur wakker (eerder dan ik zelfs wakker werd voor mijn werk) en nam de metro naar Columbus Circle en rende een mijl om Katie en Erica te ontmoeten.
We ontmoetten elkaar op 72nd en West End Ave en renden ongeveer vier mijl omhoog voordat we ons omdraaiden. Katie en Erica trainen allebei voor de Philly Marathon maar zitten op verschillende punten in hun training, dus Erica deed 7 en Katie deed 9, terwijl ik 13 op mijn schema had. We verlieten Erica nadat we zeven waren geworden, en Katie en ik hebben samen nog ongeveer twee mijlen afgelegd - in totaal bijna tien voor haar. Ik vervolgde mijn weg nog vijf kilometer en rende naar 14th Street, waar ik de metro binnenstrompelde nadat ik een limoen-Gatorade had ingeademd. (Dat Nike Air Max 97 Femme is het soort dat ze zullen hebben tijdens de marathon, dus dat is wat ik probeer te drinken als ik Gatorade drink. Wat ik alleen doe na dubbelcijferige runs.) Ik had eerder een Luna-bar en banaan, een Gu met cafe?ne tijdens en amandelboter op een bagel dun daarna, om er zeker van te zijn dat ik genoeg had om te herstellen.
Mijn run had moeten zuigen. Ik nam gisteravond Immodium om mijn maag te kalmeren. Ik had een paar biertjes en wat patat. (Ja, ja, geen wonder dat mijn maag me stoorde ...) Ik had gisteravond niet genoeg water gehad om te drinken en ik had deze week hard gezogen aan mijn trainingsschema. Maar ik nam een ??nieuwe route voor mij (ik ren meestal onderaan de West Side Highway) en ik rende met vrienden. Na mijn run in Chicago besloot ik dat ik echt nooit meer dan 10 mijl solo meer zou willen doen. Vrienden hebben om Adidas Nmd Uomo mee te chatten / medelijden mee te hebben, maakt het zo VEEL SNELLER.