Het overkoepelende thema? BEPALING. GRIT. PASSIE. Zonder deze had ik het bij talloze gelegenheden kunnen opgeven en zou niemand minder aan mij hebben gedacht. Maar het punt is, ik wilde niet opgeven. Ik was niet op zoek naar een kaart om uit de gevangenis te komen. Ik wilde slagen en uiteindelijk heeft dit me tot het einde gebracht. Dit en de liefde en steun van mijn mensen. Zelfs met uur na uur vertelden de demonen in mijn hoofd me: "Je bent zo traag", "Je bent zo moe", "Je gaat het nooit redden", ik was in staat om ze uit te schakelen met "ik het gaat geweldig, "" Blijf gewoon bewegen "," Zet elke stap. " Dit betekende natuurlijk dat ik de hele 17 dagen geen vrede had, de mentale kracht die nodig was Nike Air Max 270 Uomo om sterk te blijven en positief te blijven was meedogenloos. Ik kreeg niet eens een behoorlijke hoeveelheid slaap om mijn niveaus te herstellen. Het liep leeg. Normaal gesproken brengt trailrunning voor mij rust. Het is mijn meditatietijd, waar ik beslissingen neem vanuit mijn onderbewustzijn, ik idee?n oproer, ik vind rust. Dit was precies het tegenovergestelde. Elke dag, 20 uur per dag, Nike Air Max 200 Womens werkte mijn geest hard om me gefocust te houden, om mijn doel te bereiken. Mijn lichaam zat op de automatische piloot en om eerlijk te zijn waren fysieke mogelijkheden het minste. Het was allemaal een mentaal spel toen je eraan kwam.
Ik haalde het in 17 dagen, 11 uur en 3 minuten en vestigde het door vrouwen ondersteunde record voor de snelst bekende tijd. Ik heb daarna vier dagen geslapen en drie maanden later ben ik nog steeds op weg naar herstel, mentaal, maar dat is een verhaal voor nog een dag!
Ik heb dit exacte verhaal keer op keer gezien en gehoord. Het lijkt een solide logica, toch? Tot op zekere hoogte wel, maar niet precies. Als thru-hiker, ultraloper en personal trainer heb ik enig inzicht in deze overgang van wandelen naar hardlopen (en vice versa) en hoe ik dit zonder blessures kan doen.
Dezelfde systemen; Verschillende Nike Air Max 90 Herren functies De reden dat zoveel doorwandelaars denken dat ze direct na het wandelen van 2.000 mijl een marathon kunnen lopen, is vanwege een zeer eenvoudige logica: hardlopen en lopen gebruiken dezelfde spieren en hetzelfde cardiovasculaire systeem. Hoewel dit waar is, gebruiken deze twee bewegingen die systemen op verschillende manieren. Ik neem aan dat je al op Trail Sisters wandelt of over paden rent. Bedenk hoe het voelde toen je voor het eerst overschakelde van hardlopen of lopen op trottoirs of verharde fietspaden naar enkelspoor (of hoe je je voelt als je niet op de paden kunt komen en je uiteindelijk 5 km op de stoep bedekt). Anders toch? Waarschijnlijk zijn verschillende delen van u daarna (of zelfs tijdens) pijnlijk. Dezelfde systemen, dezelfde beweging, ander oppervlak. Deze verschillen zijn belangrijk.
Je gebruikt Nike Air Max 2017 Dames je voeten en quads en bilspieren en kuiten om jezelf over het pad voort te stuwen, of je nu loopt of trekt. Deze spieren werken samen om u te brengen waar u heen moet. Je hart en longen fietsen het zuurstofrijke bloed door die werkende delen met de snelheid die nodig is om de gebruikte rode bloedcellen om te draaien en de weefsels te verversen met zuurstof. Maar denk eens na over hoe uw spieren bewegen wanneer u schakelt tussen hardlopen en lopen (ga je gang en probeer het nu een paar meter).
Als je net opstond en met je gang speelde, voelde je waarschijnlijk sterke samentrekkingen in je bilspieren en heupbuigers terwijl je naar een run ging. Je hebt waarschijnlijk meer activiteit in je quad opgemerkt toen je langzamer ging lopen. Zelfs je biceps werden meer betrokken toen je rende. Het is je misschien opgevallen hoeveel meer lucht Nike Air Max Thea Donna je nodig had om in en uit te ademen toen je rende. Je gebruikte elke keer dezelfde onderdelen, maar op verschillende manieren.